vet inte varför!?

Jag vet inte varför , men jag har redan bestämt mig vad jag önskar mig i julklapp. Mohaha, kom på det här om dan, det bara ploppa upp i skallen på mig. Fast jag vet att jag inte kommer få en av dom.. Men om jag tjatar extra mycket så kanske jag får en! :D
1: Iphone  - som jag säkert inte kommer att få
2: Filmen twilight  - eftersom att jag inte har köpt den än
3: Filmen New Moon  - om den hinner att komma ut :D

Sen behöver jag faktiskt inte så mycket mer ! :D Kommer ihåg när man var liten och man fick typ 30 paket! Men bara att jag få en Iphone så är jag jävligt nöjd!
Men än så är det ju inte jul än, det är ju lixom 3 månader kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0