till mormor

yes, skolan idag var fett najs . På lunchen så satt jag och nattis med sexorna, haha i know, retards! :O Haha, men dom är fett schyssta, så ja. Och don har fett bra humor, och jag och nattis oxå har. Hha..
På jogan så hade vi nån annan lärare, eller han var typ ART ledare eller nått sånt. Men men, och vi hade inte joga utan nånting annat kinesisk. Och han skulle visa på mig för alla hur man skulle stå, så han tog sin hand på min rygg och jag var inte riktigt beredd, så självklart sa jag wow! Men sen så sa han nått annat och satt handen på min korsrygg och då blev det ettt WOW!!!!!! haha, fyfan, men han var i alla fall fett rolig. HAHAHA! PINSAMT VÄRRE BEV DET!


Men ska i alla fall nu dra till mormor för att käka och basta där, så kommer hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0