snåla jävel

Yes, kom precis hem från skolan. Hade min engelska redovisning idag, och när jag snackade så kände jag att allt blod åkte upp i ansiktet, så jag blev nog tomat. Haha, men frågade sedan efter vad jag fick för betyg, och jag fick +G , asså jag tycker att jag pratade bra och så, så jag hade tänkt mig ett VG åtminstone. Men våran lärare är ju cp, så ja..
Natta fick håltimme sista lektionen medans andra halvan av klassen har fått stå ut med att göra wok, eller nån rätt med grönsaker. Bajs, men det var inte så jätte jätte gott, men det funkade. Om man hade mycke chili sås på . (a)
Men mamma är i bålsta, så hon kommer hem om en timma, så ska nog bara sitta vid datorn. Och inte tänka så mycket på imorgon då jag ska springa, är inte alls taggad på det. Men men, träning blir det ikväll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0