skolfoto -.-

Yes, godmorgon kan man väll säga ? Jupp, vaknade i alla fall vid sju idag, najs . Idag så blir det skolan som vanligt, har inte råd med att skolka, om jag nu skulle vilja göra det så jävla mycket idag. Idag så har vi skolfoto, och jag känner på mig att jag kommer se ut som en jävla gris, för alla är så jävla smala! :O Man blir så här ; snälla ni, ÄT MAT! Men men, sitter och väntar på att nattis ska komma, och typ varje gång jag går förbi en spegel så blir jag helt fast! Jag är så jävla nöjd med min sminkning idag, fett med najs assa! Men den kommer säkert att förstöras nu när jag ska gå till skolan snart, jävla piss regn! Och efter skolan så blir det hem till Nathalie och kolla klart på Finding Nemo! :D (a)

Kommentarer
Postat av: Ida

Julia jag känner som dig :/ jag känner mej alltid störst i klassen och på handbollen.

Jag har som sagt varit mobbad under flera år och dom som gjorde de har fått mina tankar om min kropp att vara stor .

Jag kan få mycket snack om att : Åå så smal du är och du har gått ner så mycket.

Men det kan jag inte ta emot , det går bara inte .

Jag älskar mat (A) och det kan jag inte sluta göra .

Men jag kämpar med handbollen och försöker äta rätt .

Jag har hört att man kan typ äta på donken en gång i veckan men bara man inte äter det fem dagar i rad .

Jag har också hört att man MÅSTE äta för att orkar handboll och jag vet att folk som inte äter mycket går bara upp i vikt ;) Så du tänk inte på det onda tänk på din höfter och på din rumpa .

Alla vet att man måste kunna ladda rätt ;)

Det kan inte en smal tjej , dom bara slår sig .

Som jag säger jag har bröst rumpa och höft so what ?

2009-09-02 @ 19:02:42
URL: http://dissbrudensomtalallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är inte så dum sj ;)<3

2009-09-05 @ 20:24:40
URL: http://feliciajensina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0