pitbull - hotel room

yes i'm home bitch! Haha , nej bara skoja, hade lite lust. Men imorse så var vi i alla fall på studiebesök på vilunda gymnasium. Tjockt najs, vi typ dansade med nån snubbe och han snackade väldigt mycket om att man ska våga. Sen så fick man gå till ett klassrum ( först var vi i aulan ) och där skulle man ja, typ svara på frågor och annat.

Mötte izza på vägen hem på bussen, längesen vi träffades så vi ska typ träffas på fredag tror jag. Men nu så ska jag ta nått och äta, sen blir det cykeln till träningen. Juste, alla har typ fått skolfoto! :O Inte jag, jag typ kollar brevlådan stup i kvarten, och ja jag vet , posten kommer bara en gång om dagen. But you never know! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0