ny header!

Uuuusch, life sucks sometimes! Fan, hur jävla barnslig kan en människa va? Lixom vuxen och allt, men förra året så skulle man ringa till farmor så att farmor skulle säga åt mig att jag var  elak!? HOHO? Jag är ett barn för i helvetet!
Har för en stund sedan käkat klart med mamma, fisk blev det idag. Mohaha, me loves fish! Så nu ska jag igentligen inte sitta vid datorn, ska igentligen fixa med mina läxor innan idol börjar (a) Men ska bra skriva lite om vad jag ska göra imorgon. För imorgon så ska jag till skolan (ingen nyhet) Men kommer typ inte vara med på en lektion eftersom att jag först ska till skolsyster och kolla synen, ser inte ett jävla piss när jag läser och jag får fett med huvudvärk! -.- Så kanske kommer att få läs-glasögon då.. :( Sen efter det så blir det kuratorn, problembarn Julia!
Juste, mohah. Vissa kanske tycker att det är lite wierd, men jag ska på plåtning med min mamma. Hon skulle bara igentlligen det, men hon ville att jag skulle följa med, så kommer att få vara borta från en hel skoldsag då! (a) :D Me goes happy!
Jo, en sak till. Visst är min nya header fin, vill ha nått enkelt. Men det skulle vara text på den oxå, men det försvann. Ska säga till nattis så att hon får fixa! :D puss <3


kärlek! <3 :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0