najs

Najs, ja det är ordet för hur skolan var idag. Hade joga imorse, så det var riktigt upp piggande! NOOT! Annars vad skolan najs! Jag börjar att bli bättre och bättre på matte har jag märkt, och det är liksom STORT för mig! Men men , ska ringa mamma, vet inte om jag ska träna, har rätt mycker läxor som måste göras. -.- <3

________________________________________________________________________________

Hoppsan, publicerade aldrig inlägget. Men det blev ingen träning, sms:ade sussi om det att jag hade massor med läxor som jag har, har gjort klart engelskan, äntligen! Och läxorna tills imorgon är redan klara, men imorgon blir det läxkväll oxå, fast efter konfirmationen dåra. Mormor köper bussremsa till moi imorgon.
Men nu är typ min bors vän på idol snart, så ska skriva ut lite papper sen kolla teven.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0