konfa today

Guten morgen, skola idag då. Igår kväll när mamma kom hon hem med tidningen Sofis Mode, och jag lovar. Jag skrek värkligen, det är lixom bibeln den tidningen. Men men, sen ringde min lärare, och jag lt nog vättskrämd för hon garvade lite, men hon skulle i alla fall snacka med min mamma att hon har oxå upptäckt att jag suger på matte, och nu ska jag få en massa papper hem och sånt. Jag har alltid varit dålig på matte, och mamma eller jag fattar inte hur jag har kunnat slingra mig genom sexan eller sjuan, jag har inte gjort en endaste matte läxa, men det gör jag nu. Fan jag är riktigt duktig , har inte glömt en endaste läxa någon gång! :O
Men nu så ska jag ta och käka upp frullen, snart kommer nattis och jag tror nog att vi går till skolan lite innan. Hah, men det är fet med mysigt, för det är alldeles tyst, Och ja vi är skolnördar! :D puss på er <3
frulle, inte så najsigt, men det smakar najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0