jag suger at matte

Yes, nu sitter man har igen efter en kort dag. Slutade typ 10 i 2 ! :O Haha, fett med najs var det . Idag fick jag , nattis och erik vara med på sexornas lektion. Haha, dom hade samma vikarie imorse som vi hade, och vi bara gick in och satt oss. han märkte ju oss, men vi sa att vi brukade få vara med för att vi hade missat så mycket i sexan med so:n. HAHA! och snubben gick på det. Men satt typ och lyssna på musik hela tiden, snackade lite med anton och fredrik. :)

Men nu så ska jag göra 5 matte sidor tills imorgon, baaaaaajs. skulle ha gjort dom igår istället, snacka om press man får. Men ska börja nu så att det blir klart, för ikväll blir det sen träninge. Och efter så får jag ingen tid! :(
haha, jag är så dålig på matte att min lärare ringer hem till mig och säger det till min mamma! Men jag suger värkligen! Shiet, men kan inte va sämre än mig! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0