jag luktar äckligt!

FYFAN VILKET JÄVLA HELVETE DET VAR! Jag sprang, (inte hela) vägen dit med Gabbi, sen när man skulle vända där borta så väntade jag på Nattis, eftersom att jag sprang ifrån henne. Och eftersom att jag hade skavsår kände jag så tog jag av mig skon för att ta en titt. Och jag lovar, det var ingen vacker syn. Hela min strumpa var RÖD! Min vita fina strumpa är nu alldeles svart och röd. Och mina stackars små tår, ja, det är inge skin kvar på dom. Bajs, så nu luktar och svett och skog, och har über torra läppar. Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det ner till kiosken och köpa stor choklad kaka och läsk och en massa remmar och , ja allt onyttigt! :D
juste, min tid blev 2.01.31 . Haha, i know, i suck! Men skyll på skavsåren! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0