jag har handlat! :O

yeah, nu ska ni få se.
Har precis kommit hem från centrum med mamma. Så nu får ni se nedan vad jag har köpt. Mamma och jag köpte i alla fall mat från nån wok bar där, och det var asgott! Shiet, mamma och jag kommer nog att äta där fler gånger. Haha, men har i alla fall en mobil nu. Inte världens snyggaste eller bästa, men den går att ringa och smsa med. Så det är nog allt jag behöver , har ju iPoden till musik.
Men ska snart börja packa väskan, ska ju sova hos Nattis ikväll. Kicki och nattis har redan varit ute och sprungit, jag skulle igentligen med, men dom hade ringa ocg ringt. Men jag var ju inte hemma! :D Syynd! hahah..
gina tricot , 99:-

gina tricot , 149:- (rea 74,50:-)

H&M , 69,50:-

H&M , 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0