jag är stolt!

Jo, nu blev det ett väldigt sent inlägg. Men idag så var det ganska najs i skolan, första lektionen så var det joga, känns som om jag ska somna varje gång! Sen var det svenska och vi läser Romeo och Julia , så det är liksom som pjäser, så jag fick va amma och nattis julia. Haha, så fan ta dig nattis!

Men är faktiskt riktigt stolt över mig själv, för jag var jätteaktiv på gympan. Vi kör jättemycket kondition nu eftersom att det snart är Grimsta milen . Och jag var den enda av tjejerna som sprang! :O Men men, jag orkar inte bry mig om andra, hade tänkt att jag skulle satsa på ett VG till jul.
Har kollat på idol lite med mamsen, min favorit just nu är Mehmed (?!) Gud, jag fick värsta glädje skuttet av honom, och när han började sjunga opera så skrek jag till. Mamma typ kollade på mig som om jag hade herpes eller nåt?!
Haha, men imorgon bli det optiker, men just nu blir det Kändisdjungeln, så jävla fjantigt men ändå.
dom var så jävla sköna i förrgår! shiet, fasen jag gick på det! :O BLOND JULIA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0