grimsta milen

ja, god morgon. Det är fredag, och vaknade idag med att det var svinkallt i mitt rum. Och kollade hur många grader det var ute. Och det var fasen bara 10 GRADER! Shiet, är det vinter eller? Man skull nästan kunna tro det. Men men, idag är det i alla fall grimsta milen, och ska springa med Amanda. Har ingen lust att springa själv, och det var inte så många tjejer som skulle springa..
Och frågade mamma imorse om inte jag fick promenera istället, men det fick jag icke. Och när jag frågade varför, så fick jag ett därför. Hallå, har man ingen egen vilja längre? Tydligen inte, men kommer säkert att gå halva.. eller mer.
Men ska möta Amanda vid bussen typ snart, så ska upp och borsta tänderna och sen hitta en tjocktröja. För det kommer nog att vara ganska kallt att springa, det var det i alla fall i sexan. puss <3

aaaaw, fick just ett sms av mamsen

Hej gumman!
Jag hejjar och håller tummarna för dig idag.
Du orkar mer än du tror!
Löparkramar/ mamma <3 :)

Awww, är inte min mamma för söt ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0