glasögon nästa?!

FYFAN! Jag är typ blind, jag ser inte ett skit nä jag läser. Sitter nästan med boken upp i näsan och läser, och får fett mycket ont i huvudet! Och idag så var jag hos syster och tog synudersökning, och jag har 0,3 på höger och 0,4 på vänster. Och normalt är lixom 0,8! :O Snacka om att jag ser pissdåligt! Men på lördag så ska jag och mamma till optikern! Scary!
Idag så var i alla fall skolan slapp, najs. Slutade klockan 2, så det är MEGA najs. Men nu så ska jag igentligen läsa i vinterviken, ska va på 117 imorgon och jag är typ på 95, ajajaj!
mina papper som jag fick av syster , en till mamma och en till optikern...

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är inte läskigt att gå till synoptikern det är konstigt :S Du får värsta apparaten och titta i genom och dom frågar ser du första rader sen ser du andra m.m xD

2009-09-10 @ 16:37:02
Postat av: julia

okej, men det är ju typ som samma som jag gjorde hos syster då .. .:(

2009-09-10 @ 17:11:22
URL: http://pullzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0