match

Imorse så gick jag upp vid sju, skulle va vid BK 10 i nio. Var inte så jätte taggad på att spela match då. Men senare så blev jag det. Matchen gick i alla fall mycket bra, även om vi förlorade. Men denna match så gjorde jag ett mål, är så jävla feg! Som jag säger till min mamma; Mamma, jag är en PUSSY! Haha..
Men efter matchen så drog vi i alla fall till täby centrum som låg mitt emot. Mamma skulle köpa en blus som hon ska ha idag eftersom att hon ska på fest. Och vi gick omkring och kollade lite, och det slutade med att jag fick mig ett liten jacka. Mohaha, gick in på SALT först, men där var det äkta skinn, och då kosta don 2000 spänn, och det ville inte mami betala. Så jag fick en alledes utmärk jacka för 500.
Men ska börja fixa mig, packa , ringa nattis. Sen så drar jag till henne. Undrar vad vi ska se för film ikväll. Men jag har laddat med chips och läsk för kvällen.. HAHA, på måndag ska jag börja med att inte äta några onyttigheter. Har sagt till mamma att jag ska börja sluta äta och bara äta ibland, men det var inget hon ville höra. Men ska börja äta lite mindre i alla fall. bye ;)


min fin fina skinn jacka från H&M  - 499:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

cuteeeee! :D

2009-09-19 @ 16:53:15
URL: http://feliciajensina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0