det är tisdag

Ja, då var man hemma igen efter en lång dag. Eller den var inte så lång, imorgon är den längre. Men idag så kom jag i alla fall inte försent till en endaste lektion, och rasterna var väll lite si sådär. Eller det var i alla fall kul när man såg über söta anton som går i sexan (a) Haha, så sött att han värkligen letar efter ögonkontakt med en och hälsar! AWWW! Cutie pie är det ända jag säger! Men annars så var det tråk, slapp att redovisa min engelska idag i alla fall, puh! Ska göra den på torsdag, och då måste jag vara förberedd! Shiet, annars blir det lite pinsamt!
Men ska ner och tömma diskmaskinen och sen bli det att byta om, hade tänkt att cykla till träningen idag. Det är faktiskt riktigt skönt, i alla fall sen ikväll vid åtta då jag cyklar hem, mörk och svalt. Me like!  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0