brun utan sol

yeah, god morgon people, uscha buscha, det har luktat brun utan sol hela natten nu. Fyfan, nästan som om att nosen har domnat bort. Haha, men ska ta och köpa en ny, för jag tror nog om man tar mer lager så blir jag nog orange, och det vill man ju inte. Men smorde i alla fall in hela kroppen igår, inklusive ansiktet. Men det blir bara ett, inte för att man ser någon skillnad, men man vill inte ta några risker.
Men ska i alla fall sminka mig nu, snart kommer nattis. Och nu på morgonen ska vi ha joga -.-, så jävla tråkigt det är . Man blir ju fett pömsig! Men men , efter skolan så drar jag nog till mormor, hade tänkt att basta och göra ansiktsmasker och skit. Haha, basta in my heart!
johanna , bara för att du börja sjunga den på träningen så har den fastnat! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0