ska jag lägga upp den?

Har gjort klart min no labbrapport nu, så ska igentligen sova. Men har faktiskt börjat att skriva en berättelse, och har läst upp så lång som jag har kommit och Nattis tycker att jag borde lägga upp den här på bloggen, men jag är inte riktigt säker. Så vad tycker ni? Borde jag lägga upp den? Nattis tyckte att det var bra, och att jag skrivver ra och så men är lite si sådär om handligen. Men ni får slänga in en kommentar om jag ska lägga ut den.. :)
Men nu så ska jag ner och ta en cola sen blir det sängen, ska till moskén imorgon på söder med klassen, bajs tråkigt. Vet inte vad jag ska ha på mig , men måste i alla fall ha på mig nått bekvämt. (:
mina myskläder som är otroligt sköna! :D haha, inte så snyggt, men det är i alla fall rosa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg upp ! :D

2009-10-05 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0