sjuk

Usch och blä jag är sjuk. Mådde fett illa igår kväll och hade jättesvårt för att somna och imorse mådde jag bajs men gick till skolan ändå, duktig som jag är! :) Men orkar inte träna idag så ligger i sängen och hade tänkt försöka att sova lite. Mår bajs så kanske inte går till skolan, eller om jag visar nått tecken på att jag mår dåligt så kommer jag inte att få gå för mamma. Hon vill att jag ska vara frisk till Falun i helgen, så ska mest vila. Men om jag är hemma imorgon så ska jag ringa nattis och säga att hon ska komma hit med en massa filmer till mig.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej :) finnar är jobbigt, det har jag också mycket.. har börjat äta B5-vitamin. Det har hjälpt nästan alla som haft acne. Jag har inte acne, men det borde ju funka annars också för det minskar fettproduktionen :)

2009-10-19 @ 21:03:42
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Frida

ojdå, verkar som alla är lite sjuka nu. :P krya på dig. =)

2009-10-19 @ 23:26:27
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0