pengar tack?

Sitter och kollar på idol samtidigt som jag spanar in nya inneskor till handbollen. Mina börjar att bli gammla och börjar få ont i fötterna av dom. Skor är färskvara som mamma säger, haha. Men har hittat en par dojjor men dom kostar oxå 1199:- , så det var ju bajs! Men ska fråga mamma om inte hon kan betala hälften, eftersom att jag kom på att jag oxå har pengar nu.. :)
Nattis kommer snart, hon har varit och kollat på jacka så hon är på väg hem nu. Så ska gå och möta henne snart eller så blir hon skjutsad, you never know! Men vi ska i alla fall kolla på film, nattis fick damp på mig förut när jag sa att jag inte sett She's the man, haha.. ;)
sry johanna, men jag vet att du har likadana. men jag har velat ha sånna här sjukt länge, så du får allt stå ut med att jag kanske skaffar mig sånna :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0