love u mama!

yäh, jag älskar bara mamma. Gud, hon är värkligen den bästa som finns! Idag så åkte vi förbi world of sports för att köpa tejp. Och jag ser dom skorna som jag vill ha, dom som jag visa i inlägget under. Och mamma säger att jag kan prova dom , och fyfan va dom var sköna! Och jo, min mamma är så jäcla snäll att jag får dom! Haha, jag behövde inte betala en spänn ens! JAG ÄLSKAR DIG MAMMA , DU HAR RÄDDAT MINA FÖTTER! :D

Snart är det i alla fall tid för match, ska åka dit om en timma hade jag tänkt. Så ska ringa Nattis och fråga om hon skulle med, så jag tror nog att jag gå och gör det nu så att jag inte glömmer bort, tjingeling tandfen har string! :D

bebis, jag saknar dig. <3



flipsyde - angel

Kommentarer
Postat av: Elinor

Gullig bild!:D

2009-10-05 @ 17:26:09
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0