juli=svininfluensan?

fyyyyyyfan vilken jävla skarr hosta jag har! Shiet, det bara äcklar sig i halsen på mig. -.- Aja, måste bli bättre tills imorgon, men efter att ha hostat hela natten så kommer jag säkert inte att blir frisk, :( Bajs oxå. Men men, gick till skolan i några minuter för att hämta mina böcker. Och min lärare övedrev lite, hon skulle liksom bara hämta ett papper åt mig, och säger att jag ska hålla mig långt ifrån henne?! Liksom varför, jag smittas inte? Och så frågar en annan lärare om jag har svininfluensan och då svarar kärringen: Ja , det har hon!
HALLÅ!
Jag kan snacka själv! Shiet, och jag har inge jävla svininfluensan, jävla överdrivna kärring. Det är så jävla synd att du är lärare i mitt favorit ämne! -.-
Sitter i alla fall och kollar på vakna med the voice, det är najs program. Jag är typ besatt av det, ja måste kolla på det varje dag. Haha, men det är bäst att vakna till. Men nu så ska jag bara ta det lugnt, skriva lite på berättelse kanske. Eller bara läsa, det kommer att bli en tjockt najs dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0