jag är alkolist & en smula rökare

Yes, I'm home bitches! Haha, kom hem igår vid sju tiden , najs, var så jävla trött så jag hade nästan lust att gå och lägga mig, men kom sedan på att man ska dra tillbaka klockan , så en var bara sex! :O Haha, men jag pallade inte va upp efter att ha kollat på teve , så jag gick och la mig halv 10 ! :D
Haha, men helgen var i alla fall tjockt najs, vi vann 2 av 4 matchen, haha, första så gjorde det andra laget walk over så vi vann där med 10-0 ! :D Och sen så blev det ovargjort, 12-12.
Men idag ska jag inte göra nåt tror jag, hoppas jag. Är sjukt trött och är fortfarande sjuk, hostar som en äckel alkolist! Finns nog en smula rökare i min hosta oxå, haha. Men ska kanske vara med Nathalie, men hon skulle till centrum och sen plugga, så jag.. ja, fan, jag frågar om jag får följa med..
ibland så kan jag vara jävligt ego, som idag, jag älskar mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0