IT SUCKS!

Hemma från mormor nu , eller det var ett tag sedan. Har delat en pizza med mormor så nu är min mage extra rund :D Haha, men ska typ inte göra nått idag. Ska dra till kyrkan sen vid sju med nattis sen kommer mamma hem fett sent. Jag och natta ska välja ut filmer tills på fredag, haha, lite skräckisar. Inte för att jag kommer att kolla på dom, kommer mest att ha kudden för ansiktet och gråta. Haha, gör typ alltid det när jag kollar på skräckfilmer .Men nu så ska jag plugga no, på lovet? I know, it sucks!


Kommentarer
Postat av: Ida

Varför skriver du på arabiska :O ?

2009-10-28 @ 14:48:37
Postat av: Julia

whaat? :S

2009-10-28 @ 20:26:32
URL: http://pullzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0