i'm back

Nej jag pallade faktsikt inte kolla på några jeans. Jag köpte mig istället en kalender , måste ha något att skriva upp alla prvo i. Är ju jädrans glömsk så att det inte är sant! :O Haha, men nu har jag suttit och fyllt i den vad som händer mig i framtiden.. ;) skoja

Nej, men var hos optikern oxå, gick ganska bra sådär. Fick göra en massa syn tester och sånt, prova bågar och ja, vad mer gör man? Men jag har inte så jättemycket syfel, men eftersom att jag skelar så koncentrerar jag bara mig med ett öga. Så glasögonen ska göra så att jag läser med båda. Har börjat snacka med mamma om att jag vill göra om min synoperation så att jag inte skelar längre, det är så jävla jobbigt! -.-

inte så jättesnygg, men so what? Jag ska ju bara ha den i skolan . :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0