fjärde

tjenixen, vaknade idag med värsta träningsverken! Ahhh, men matchen igår gick strålande i alla fall , vi vann med 11-5 så det var really najs! Fast, inte för att låta lite taskig eller dum eller nått, men dom SÖG! Dom hade ingen kondition alls! Och... ja, jag vet inte vad jag ska säga. Men vi var i alla fall grymt duktiga! :)

Men idag så ska jag på kalas. Mellankusinen fyller 8 tror jag, haha jag trodde att han var fem . ! :O Men åren går snabbt, så ska dit klockan 2 och tjocka mig! Ska även hinna med att skriva klart labbrapporten och min svenska uppsats ska vara klar på fredag! Och jag har bara kladdat lite ! :O Måste fan fixa den idag! men nu så ska jag käka frulle , see yah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0