sug daze din äckliga doktor!

Yes, nu är jag hemma från Östra Vårdcentralen. Haha, tog lite blod prov och sånt. Och jag lovar er, snubben som tog blodprovet på mig trodde typ att jag var efterbliven för att jag typ inte reste på mig så snabbt när jag skulle gi in på hans rum, ?! Wierd dude! Och när han körde in den där feta nålen så kollade jag bort och andades ganska högt, han ba: okej?! MEN HALLÅ MAN SKA ANDAS DJUPT NÄR MAN TAR BLODPROV DIN OERFARNA JÄVLEL MED HÅR SOM LIGGER SOM EN FLÄSKPANNKAKA PÅ DITT FETA HUVUD! Hahah, men men . Sen så fick jag vänta i 20 minuter, sen så skulle en annan doktor klämma på min mage, muhaha, och jag hade ritat på min hand igår och jag har nog sovit på den. Myhahah, hon bah: Ojojoj, här är det nån som har ritat! Haha, hon blev typ skitchockad som om hon aldrig har sett ett litet märke förut! Muhhaa.
Men till sist så visade det sig att jag har lite lite körtel feber. Mina trumhinnor var det nått med och bla bla, jag lyssnade nog inte så bra på vad hon sa. Ajajaja!

när kan man ta bort plåstret? det är irreterande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0