spyfärdig!

Yes, shit va klockan är mycket igentligen. Fasen vaknade typ halv elva, och jag brukar vakna åtta typ om inte tidigare. Sitter och kollar på Next i alla fall, och jag fattar inte hur man kan ställa upp på sånt skit. Assa, dom ser ju inte bra ut för det först och för det andra så skämmer dom ut sig totalt. Dom tror att dom är så jäkla snygga och allt. Fan jag blir kräkfärdig!
Men men, idag så har jag inga speciella planer. Ska dra och kolla på matchen i smedgärds hallen senare och kolla när tjejerna spelar. Tror nog att jag åker dit tidigare för det är matcher där hela dagen och det är kul att titta. :D haha, men ska duscha nu och fixa moi.

HAHA, JAG DRIVER!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)

2009-11-14 @ 16:48:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Så söt du är :D

2009-11-14 @ 16:49:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0