imorgon ryker det

ojojoj, nu har jag inte skrivit på ett tag. Men har inte tid, hihi, mycket läxor och annat skit. Men har precis kommit hem från mormor, morfar skjutsa mig. (a) Så jag slapp gå, men jag typ bor där nu tror jag, i alla fall tills mamma kommer hem. Men ska snart i alla fall gå till skolan, sen så efter så ska jag och nattis skriva på våran no sak tror jag, jag måste oxå på mitt mattemöte. Sen ikväll blir det träning.

Juste, imorgon ska jag klippa mig, då ryker mitt långa hår. Usch, det växer fan som ogräs! -.- Men men, mamma sa, bara meller 10-15 cm , men då tycker jag att vi kör på 16 cm! :D Hihi, busig jag är! :D
imorgon ryker det! sry babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0