första november

Idag har det inte hänt så mycket. Mormor och morfar var här och hjälpte till med mitt rum. Så nu är det i stort sätt klar. Har satt upp gardiner, så att man inte ser in. Har värsta insynen, så det behövdes. Och så har dom satt upp mina små hyller där jag har min lilla träfigur där det står kärlek. Haha, det är så fint. Lovar att slänga in en bild när min kamera är lagad.
Har i alla fall pluggat i typ flera timmar, har engelska och tyska prov imorgon eftersom att jag missade dom förra veckan. Ska oxå redovisa min no uppgift, känner på mig att den inte kommer att bli så bra. :/
Märta är tröttis.. :)

Kommentarer
Postat av: sirada

svar: hihi okej:)

2009-11-01 @ 15:52:56
URL: http://sirada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0