fan va bra tjejer!

yes, idag har dagen gått fort. Vaknade klockan elva av att mamma sa att det var frukost , och det var inte frukost, det var mega frukost! mohaha, men sen så hann klockan bli 3 redan och då åkte jag och mamma till min moster eftersom att hon fyller år idag, grattis grattis till henne. Vi käkade där sen så blev det dags för match mot spånga i spånga. Matchen gick grymt bra, vi vann med 19-11 tror jag, och fan va vi var bra, jag som är så duktig gjorde 2 mål på raken! mohaha, stolt jag är. :)
Men nu har jag tagit ut mina flätor så nu sitter jag och njuter av mina lockar, bara att jag kunde ha så här i verkligheten. Tycker inte om mitt spitraka hår, eller jo, bara ibland.. :)
jag blev fett stolt över min inbakta fläta, kan igentligen intew göra sånna men den här blev riktigt bra!
höhö, before!
yeah, mina fina lockar! (a)
after

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Supersnygg fläta :)

2009-11-13 @ 13:39:14
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0