me goes happy today

woho, me is so happy right now! eftersom nu har jag och felicia sötnosen herself bästämt att vi ska hitta på nått på lördag. Och det var liksom evigheter sen vi sågs , gasch, nu kommer jag att vara överlycklig hela dagen . Så det kommer att bli en tråkig dag fast med glatt humör. För idag så händer ingenting, hade tänk att jag skulle dra ner till centrum en stund och kolla på stadium efter ett par skor, kom på härom dagen att jag har 200 kr där, najs att jag alltid ska glömma bort saker. fast det kan va bra ibland, för då behöver jag inte köpa upp pengarna det första jag gör. :)
Men nu så ska jag ner och föna håret, sen så ska jag klä på mig. :)
todays outfit bblir bara tajts och en lång blus från hm

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw sötis snacka om att jag kommer ha topp humör imorn när du skriver så :) <3 <3

2009-07-31 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0