nya inköp

För någon timma kom jag hem från eurostop, det var tydligen rea på kapahl, så mamma ville åka dit. Hittade ett par fina chinos,eller det är inte riktigt som sånna, för dom som jag har nu är mycket tunnare, men vafan spela roll, dom ser exakt likadana ut. Och så fick jag en röd/vit blus, som är super duper fin till vita shorts.  Och så fick jag såna där mjukis byxor som det ser ut som om man har värsta hängpungen i , som jag ska ha när jag dansar på sats..
Men nu så ska jag väcka mamma som har slocknat i soffan så att hon kan få börja med maten!

På måndag åker nattis pattis bästavän till egypten så då drar jag på 2 dagarskryssning med soumi power ligan, och om en vecka tror jag så flyttar min storebror hemmifrån, wooho, så då får jag hans rum.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0