panik!

Har precis kommi hem från centrum, och jag är överlycklig, och nu när jag skriver det så är jag värkligen ÖVERLYCKLIG. Jag fick ju nästan panik av att jag inte hittade ett par jeansshorts, hade letat på både H&M och gina. Men tvingade mig själv att gå in på gina igen för säkerthets skull, och hittar jag dom! Längst in i hörnet. Tack Gud att det fanns i min storlek oxå! :D gaaaaah , och så fick jag ett svart vanligt linne av mami oxå.. :)
Men nu så ska jag börja att lägga fram kläder på sängen, och sen ska jag käka. Sen är det bara att börja trycka i allt i väskan! :D

dom är inte grå, men dom blev det med kameran.. :(

dom är inte grå, men dom blev det med kameran.. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fina!!!

2009-07-16 @ 16:23:27
Postat av: Anonym

vilken storlek var det på dom ?

2009-07-21 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0