oversize jeans shorts?

Har precis kommit hem från kvällen med nattis och hennes familj. Det var väldigt trevligt, gick inte så bra för mig med minigolfen men kom i alla fall på sista plats... alltid lika possitiv - men men , sen efter det så gick vi och tog en glass, sen åkte vi till nattis mormor  och morfar lägenhet, .. nattis mamma skulle vattna blommorna- sen så åkte vi hem. Det blev inga bilder, sorry . När jag kom hem så drog jag fran alla jeans jag äger och kollade vilka jag kunde klippa sönder och använda som shorts. Men hittade inga som är tillräkligt stora i låren på mig. Tjockis jag är, haha . Men ska åka till centrum imorgon med mami och kolla efter ett par oversize jeans shorts, någon som har någon aning av vart man kan hitta ett par sådana? 
Men nu sitter jag och kollar på beck enslingen, tror jag att den hette.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0