outfit

Kom hem från eurostop och centrum för några timmar sen, det blev inga skor för mamma tyckte att det var onödigt, fast jag fick ett par till chinos. Hade tänkt att jag skulle hitta ett par svarta , men det fanns inte , bajs! :(. Men nu så ska jag snart äta, natta skulle ringa mig när hon hade duschat klart, men det har gått 2 timmar nu, så jag vet inte om vi hinner att göra nått eftersom att hon åker till egypten imorgon , buhu, kommer att sakna henne fett mycket!

todays outfit blev dom nya chinos från kapahl och en blå randig lång ärmad tröja från HM

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: jag håller med dig till fullo hehe :P

Ne inge speciellt bara vart hemma sj? :)

2009-07-26 @ 19:21:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0