lillasyster älskling

Sitter nu hos farmor på farmors data. Pappa, hans sambo och lillasyster kom hit för ett tag sedan. Men dom har redan åkt. Naw, lillasyster blev jätteledsen när vi skulle säga hejdå, aaaaw, men kommer att träffa henne imorgon. Idag har jag i alla fall varit ute och sprungit en kilometer med farmor som cyklade bredvid. Gjorde några övningar från pappret. Sen innan pappa kom så kastade jag och farmor pil. Resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra, just nu läser farmor och snart ska vi plocka rabarber, eftersom farmor ska göra rabarberpaj tills på lördag då vi ska på ''logdans'' kommer säkert att vara very tråkigt, men får sysselsätta mig med lillasyster. Men nu ska jag gå och ta ett glas vatten.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0