jag har bästa humorn!

sitter på rummet efter 2 timmar soffslapp med mamma , vi har kollat på bröllop och jäkelskap, haha , och jag tycker att det är skitkul, och mamma satt alldeles tyst medans jag SKREK av garv, mohaha , det är så jävla kul.. :D Men nu så ska jag nörda mig lite på playahead radio och spana in en massa bloggar. see yah! ;)

juste, imorgon så ska jag , mamma och mammas kompis in till stan och kolla på pride! yeah, missade det förra året så nu fasen ska jag dit. vet inte om det blir bio oxå imorgon , mamma vill se sommar med göran, så det kanske blir den, gelst vill ju jag se harry potter, men det vill inte mamma, men jag ska ändå se den när pattis kommer hem. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0