hon försöker

yäs, mendans jag var i småland så passade jag på att spela lite minigolf där, sorry nattis , men det var mycket finare baner där än där vi var, där jag var så kallades det inte för minigolf, för av nån konstig anledning så kallades det äventyrs mingolf (?) men stolt som var jag var så kom jag på delad sista plats, jag var i alla fall inte ensam den här gången.. :)

juste , och då fanns det en lite ''affär'' där som sålde saker som dom själv hade gjort, så nu är jag rätt glad över att jag har ett armband som ingen annan har, fick det av min pappas sambo så jag tror att det kostade 70 :- , det var lite dyrt, men jag orkade inte tänka på det, fast hon så lite konstig ut när jag sa att jag ville ha den , mohahah...
(det är alltså det svarta med ett litet hjärta på , det silvriga är från MQ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0