helsinki

nej, jag pallar inte att packa upp eller duscha eller käka eller åka till ikea. Mamma och brorsan ska ändå dit i eftermiddag, eftersom att brorsan flyttar hemmifrån om en vecka! woohoo! Snacka om najs, och då ska dom dit och köpa lite grejer. Men pallar inte följa med för jag och mamma ska ändå dit senare då vi ska fixa mitt rum.
juste , på båten var det fett najs i alla fall. Igår så gick vi omkring i helsingfors, och jag har bevis på mina fötter som är alldeles svullna! pissigt värre, men i alla fall . Vi gick på en marknad där som var hur mysig som helst. Det blev lite shoppning där, ett flätat läderarmdand, nått konstigt vitt halsband. Det fanns inte så mycket fint där , mest en massa smycken och träskedar. Men vi pallrade i alla fall oss vidare till HM, så jag fick en jacka som i fell in love with! var tvungen att värkligen pressa mamma och mormor att jag skulle ha den! haha, :D
Men nu så ska jag kolla på film, eller läsa. Har inte läst ut twilight, måste göra det så att jag kan börja på min nya, the host, som oxå stephenie meyer har skrivit.. :)

Kommentarer
Postat av: MANGO

fin jacka! ^__^



sv: Klänningen är från åhlens!



PUSS

2009-07-29 @ 20:40:09
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0