godmorgon

vaknade alldeles nyss, så då gick jag in till mamma, men hon såg helt död ut och hon mumlade nånting om attt hon hade ont i huvudet, så jag vet inte om det blir någon träning, tror inte det. Men jag kan träna sen på torsdag när jag har kommiy hem. Idag ska jag i alla fall åka till centrum först och köpa ett par till likadana chinos som jag köpte igår, med tanken om att hon var så billiga. Och så ska jag köpa ett par vita tygskor på lindex, såna utan skosnöre. Jag vet, dom är skitfula, men dom här var faktiskt helt okej.

Men nu så ska jag gå in till mamma igen och meddela att vi kan träna ikväll, sen så blir det frulle, sen så ringer jag nattis pattis och meddelar att jag drar till centrum innan vi hittar på nått..


Kommentarer
Postat av: Virginia

Tack så mycket! Måste säga det samma :) Jag har inte gjort så mycket. Träffat lite släktingar osv. sj??

2009-07-26 @ 13:04:48
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0