fiskfisk 2 gånger

yäh, har precis käkat klart, fiskbullar! mums, man passar på när brorsan inte är hemma, han är så jävla kinkig med fisk och sånt.. Men man ba, Hallå? vad har du innanför pannbenet? Fisk är ju det godaste som finns! :O, men men, blir så jäkla shönt när han flyttar hemmifrån, för då kan jag och mami käka fisk varje dag! ( överlycklig ) Men nu så ska jag ringa natta och meddela henne att jag inte pallar var, hade tänkt att spendera lite tid med mamma idag, eftersom att jag åker på onsdag, och imorgon så ska jag spela minigolf med bästis och hennes familj nån stans i stan , haha jag vet vad ni tänker! Julia spela golf? yäh, kommer att bli jobbigt, kommer säkert att slå nån med klubban eller nått värre, det är så typiskt mig att göra det. :(

bilder från dagen.. :)
jag och natta fick himlans tråkigt, och slängde ut fötterna ur fönster med varsin strumpa.. :D
till alla er som tyckte att jag var helt puckad för att jag klippte av mitt långa hår, se här då! det börjar att växa ut igen (!) vad säger ni nu då? va,va,va? :D
vi typ kollade på film hela tiden , men var nog alldrig riktigt inne i filmen, fast det var mycket roligare att kolla upp och ner :D
yäh, mitt hår är brunt. :( :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0