blö väder

vaknade idag av att mami väckte mig , .. i know, inte kul ... och vi skulle tydligen ut och springa. Gick inte så bra med min usla kondition nu, men fasen, det är bara att bita ihop. Sen så råkade jag säga nått dumt till mamma, och då blev det fajt! fasen , varför ska jag öppna min stora käft hela tiden? jaja, nu är vi sams igen. 
Ringde pappa nyss som frågade om jag skulle komma ner till småland redan imorgon , men kom på att jag inte hade någe rena kläder, så åker på onsdag 11.50 och kommer att vara framme där nere vid 5! :O, tar typ 5 timmar att åka ner dit, ska åka buss och det kommer att vara värre! Men det värsta är att jag kommer att åka själv och att jag inte har någon data! :O Heartbreaking! Nej , men där nere ska jag låna farmor data, fast det kommer inte att bli så många inlägg. Men ändå ..

Nu ska jag ringa nattis och vid 3 eller 4 så drar vi och spelar minigolf med hennes familj inne i stan nånstans. Very mysigt, man hoppas bara på att det ska bli bättre väder än det här! Det har fasen spö regnat! :O

MIN BEBIS!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0