plugg dag

Asså jag suger på att skriva nu har jag märkt. Men den här veckan och nästa vecka så är der fullt upp med läxor just nu. Men ska bättra mig till lovet, för då blir det bara att läsa och blogga. Haha, inget social liv jag har. Haha, jodå , men är fett sugen på att läsa alla mina böcker i min bokhylla. Fasen, jag ligger efter med den.

Men idag har jag pluggat, och har läst ut min bok så sitter och skriver en recension nu som måste bli klar. Är fett trött och vill helst sova, men ska ha redovisning imorgon om boken så måste bortsätta, ciao!
jag hade faktiskt ganska långt hår ser jag nu.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ah! kul att du vill vara med och tävla :D



vad har du gjort idag då?

2009-12-07 @ 18:09:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

okej, själv så väntar jag på att syster ska komma på besök...å nu städar jag :D

2009-12-08 @ 12:51:49
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0