me miss my mama

ASSÅ MAMMA KOM HEM! Det är fett tråkigt att vara hos mormor hela tiden , aaaaaaah, hon hör ju inget jag säger! Fan, ååååh, mamma min bästis kom hem nu! Haha, jag och min mamma är typ astajta. Haha, berättar allt för henne. Men aja, sitter i alla fall hemma nu, har haft studiedag idag, naaaajs, så jag har pluggat hela dagen. Så just nu sitter jag och gör no:n , och ja, jag känner att jag inte kommer någon vart. Men morfar kommer och hämtar mig sjugo i fem så ska printa ut skiten så att jag kan fixa med det hos dom. Måste fixa engelskan oxå, om jag inte gör det så blir jag hängd! :ö

aah, fett coolt, jag tog den här bilden för exakt 1 år sedan nu, hahah,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0