jag vet vad jag ska få! :O

asså jag är en geek, jag vet vad jag kommer att få i julklapp. Haha, man får själv va med och välja så, ja, haha, och jag kommer att få det jag önskar mig, och mamma sa till och med i telefon vad jag skulle få? cp, haha, men me don't like surprizes . :D Haha, jag hatar verkligen det! Usch, man får bara ont i magen. Men nu så ska jag ladda ner musik, asså är det fortfarande olagligt att ladda ner, jag fattar inte den där grejen? Haha, men ska oxå dra till mormor snart, måste träna på mitt argumentations tal som jag ska hålla imorgon, haha, och då blir det ingen träning idag, har inte tid, måste ha den tiden till plugg. Usch, jag har verkligen hatat den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0