jag är het som kebab!

Asså fett lång dag, imorse så var jag hos tandläkarn och bytta ståltråd , sen så skolan till 4 och sen konfan. Assa, jag är bajs trött nu det är inte sant. Men måste igentligen plugga so, ska typ göra 80 sidor + frågor till måndag, fasen det blir att plugga dag och natt. Fett jobbigt, men ska göra imorgon efter skolan och på fredag. Sen så blir det att plugga massor i helgen! -.- Men det är tur att det är lov snart, PUH! Men på konfan så gjorde vi typ nån teater, eller var det var. Man var 2 och 2 och jag var med nån brud, asså typ hela hennes ''gäng'' ser likadana ut så jag vet inte vad hon heter.. :#

assa jag bara älskar när folk lägger ut super gamla bilder på mig som är också hur snygga som helst.. :ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0